zondag 16 maart 2014

Favoriete lentekleur: Koraal!

Met het heerlijke weer van de afgelopen weken hebben we al een aardig voorproefje van de lente gehad. De zon en de heerlijke temperaturen geven mij altijd weer nieuwe energie en behoefte aan licht in huis. Dat betekent ook een pietsie meer kleur, niet te veel, want ik hou van basiskleuren en naturellen, maar  net dat beetje kleur en frisheid om dat lentegevoel in huis te halen!

De kleur die ik in de bladen en op Instagram veel tegenkom is Koraal rood (of koraal roze, daar wil ik vanaf zijn :-) Wat een frisse, vrolijke kleur is dat! En hij combineert prachtig met grijstinten!
Op Pinterest vond ik veel inspirerende plaatjes, zoals die hieronder, een paar kussens op je bank, een theedoek of vazen, een klein gebaar met groot effect!


Als je het aandurft om een groter gebaar te maken kun je natuurlijk ook een kleine wand in Koraal kleur schilderen, zoals in de gang, of een wandje achter je bureau of bed. Mooi beddengoed met een fris koraalrood accent geeft je slaapkamer ook een heerlijke lente-look!

 
 
Zelf hou ik het bij een klein gebaar: een vaasje en kaarsenhouder van de hema, een mooie combi met de tulpen! Natuurlijk een paar mooie keukendoeken, samen met dat leuke huis-sponsje wordt het ook in de keuken fris en vrolijk! 
 

 


Liefs, Yolanda

 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten