vrijdag 3 januari 2014

#1 To B or not to B, that's the question!

To Blog or not to Blog, wel te verstaan! Na maandenlang twijfelen of ik het aan zou durven, heb ik de stap gewaagd: Ik begin mijn eigen blog! Sinds kort volg ik zelf diverse blogs en onlangs startte ik met mijn eigen instagram account (@house_of_miss_J). Ik volg alleen blogs en accounts gericht op interieurstyling, homedeco en woninginrichting. Want dat is waar mijn interesse ligt, waar ik blij van word en waardoor ik geïnspireerd raak om van mijn eigen huis een fijn thuis te maken.

Laat ik voorop stellen: ik ben geen professioneel schrijver, fotograaf of interieurstylist, ik heb geen webshop en elk DIY-project is voor mij een uitdaging. Maar ik weet wel wat ik mooi vind, ik hou er van om in mijn eigen huis te rommelen, te klussen en eindeloos te schuiven met meubels. En gelukkig beschik ik over een flinke portie zelfspot!

Het komende jaar staan er behoorlijk wat klussen op de planning; slaapkamer en werkkamer zijn aan de beurt, er moeten een nieuw bankstel en nieuwe eethoek komen, kortom: genoeg te doen! En alle tips zijn welkom!

Dit blog is vooral een verslag van mijn ontdekkingsreis in de wereld van interieurstyling, woonwinkels, webshops en woonblogs. Reis je met me mee? Wees welkom!

En voordat ik het vergeet: Ik wens iedereen een fantastisch 2014!

Liefs, Yolanda
Graag deel ik nog even deze tekst met jullie uit VT-wonen! ;-)

x

8 opmerkingen:

  1. Jeee welkom plaatsgenootje!!
    Het bloggen is erg leuk en verslavend!! ��
    Ben benieuwd naar je posts!
    X Laura
    Inwijkdaarstaateenhuis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Welcome to Blogland!
    Alvast heel veel plezier en ik ga je zeker volgen!

    Liefs, Suus
    Leeffstijl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, leuk dat je me gaat volgen, hoop dat het lukt, want ik klungel nog een beetje met de instellingen en het account... tot later!

      Verwijderen
  3. Welkom in blogland! Veel plezier en inspiratie!
    Groetjes, Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yay!! Gefeliciteerd met deze stap, heel veel plezier met bloggen :)
    xo Charly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! ik probeer je in mijn leeslijst toe te voegen maar dat wil niet lukken... ? kent de url niet krijg ik te lezen... ik pruts nog even verder! tot op instagram!

      Verwijderen